lørdag 11. desember 2010

Ta vare på huden i kulda...

Wow, ser det har vært litt dårlig med oppdateringer her igjen. Men dagene flyr virkelig av gårde, og jeg har endelig unnagjort eksamen før jul. Nå gjenstår det bare mye lesing i jula, siden det venter en ny eksamen allerede 10 januar...

Uansett, tenkte bare å gi et lite tips angående hudpleie nå som kulda virkelig har inntatt landet. Jeg bestilte nylig to kremer fra Facelook.no, og er superfornøyd! Har brukt flere kremer fra Dermalogica tidligere, men nå har jeg virkelig funnet mitt store favoritt, nemlig denne:
Om natten bruker jeg også denne masken, for å holde huden frisk og fin! Er viktig å ta vare på huden nå om vinteren, og disse produktene er virkelig å anbefale!

Lover å titte innom her veldig snart igjen, og prøve å oppdatere litt oftere!



1 kommentar:

  1. Dermaalogica har herlige produkter! :-) Bra skrevet om disse kremene!

    SvarSlett