torsdag 3. mai 2012

Frokost i marka


Å våkne til sol og varme er virkelig helt fantastisk, og gir meg så utrolig mye energi. Det fine været gir meg ikke akkurat lyst til å legge treningen innendørs, så i går syklet vi til Ullevålsæter og spiste frokosten der. Blir nok en del sykling ute fremover, til kneet mitt er helt bra igjen!


Fått en del spørsmål angående løpeskader, og jeg har jo hatt litt problemer med mitt kne etter jul. Kneproblemer kan skyldes veldig mye forskjellig, så jeg tør ikke svare noen av dere med "diagnose" ;) Men viktig forebyggende arbeid er hvertfall variert trening. Kan ikke få sagt det nok. For min del har jeg nok belastet kneet for mye med samme intensitet, og løpt hver dag. Man kan fortsatt trene like mye. Men nå får jeg variere med både sykling, løping og annen trening. Det kan virkelig anbefales. 


Men jeg gleder meg MAKS til kneet snart er helt bra igjen, og jeg kan planlegge neste løp. Kunne ikke løpe Sentrumsløpet forrige helg, og det synes jeg var ganske så kjipt. 
Krysser fingrene for at jeg kan løpe masse til sommeren, og være klar for Oslo Halvmaraton igjen i september! 

3 kommentarer:

  1. Har du lyst til å prøve deg på vanlig maraton en gang ? :)

    SvarSlett
  2. Raske briller, hoho!

    SvarSlett
  3. hva er det som feiler knærne dine? sliter selv..

    SvarSlett