søndag 6. mars 2011

Drømmejobben!

Akkurat nå føler jeg at jeg har drømmejobben! Jeg er så glad for å ta del i det prosjektet vi nå jobber med:) Kan ikke fortelle så mye hva det handler om enda, men kan love dere at jeg forteller mer når premieren nærmer seg.

Får møte så mange spennende mennesker om dagen, og ikke minst er crewet på dette prosjektet helt fantastisk. Vi jobber laaange dager, og da er det viktig med mye energi og god stemning, noe det er mye av på dette settet! Disse to jentene er en del av teamet, og virkelig noen gledesspredere:)









Nå ligger jeg rett ut på sofaen etter fire hektiske opptaksdager. Blir godt å hente seg inn litt til uka:)
Håper alle har hatt en herlig helg!

1 kommentar:

  1. Så herlig da :) det er velfortjent ;) Betyr alt å ha en jobb man trives i med gode kolleager :)

    SvarSlett