søndag 11. desember 2011

Guri, made my day!

Den siste uka har jeg ligget rett ut med influensa. Med andre ord; ikke mye spennende å melde om fra denne kanten. Jeg takler det å være syk veldig dårlig. Blir fort utålmodig, og ikke minst veldig lei av å kun ligge hjemme. 

Men denne uka satser jeg fullt på både trening, jobb og mye hygge! 

Midt oppi influensaen, var det ganske hyggelig å bla i desemberutgaven av DetNye!! Sammen med Guri, lagde jeg nemlig en sak med de tidligere i høst. Saken går ut på at etablerte mennesker i ulike bransjer skal velge én de har troa på i 2012. Og da var Guri så søt at hun valgte meg! 

Ganske stas å få så mange godord fra en så dreven, kul og talentfull dame som Guri. Plutselig følte jeg meg mye bedre, også av influensaen;) 



Hele saken kan dere lese i denne månedens utgave av DetNye :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar