onsdag 28. desember 2011

NEW


For en treningsnerd som meg var årets beste julegave denne pulsklokken fra Polar. Den er helt rå, og gir meg virkelig ny motivasjon for treningen i 2012. Har lagt opp et eget program som jeg skal følge, og med denne som hjelp, har jeg planer om å slå ny rekordtid på både Sentrumsløpet og halvmaraton-distansen ;)


Prøvde klokken for første gang i dag. Og er du en av de som synes løpingen fort kan bli kjedelig på tredemølle, kan du gjerne prøve et slikt program som jeg fulgte i dag:


  • 10 minutter oppvarming i sone to
  • 16 minutter i pulssone tre
  • 4 minutter i pulssone fire-fem
  • 16 minutter i pulssone tre
  • 4 minutter i pulssone fire-fem
  • 10 minutter nedjogg
Men husk, i jula skal man kose seg også! Ikke la fokuset på trening ødelegge kosen! Det er fullt mulig å kombinere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar