lørdag 14. april 2012

I want to ride my bicycle


Elsker den nye treningsjakken min fra Adidas, perfekt på sykkeltur!


Endelig er tiden inne for å ta fram sykkelen igjen, og det passer meg helt utmerket. På turen opp mot Frognersæteren i dag viste det seg for øvrig at våren ikke helt har meldt sin ankomst. Å sykle i snø er som å sykle i sand, beinhardt! Så dere ser kanskje en litt småsliten Katarina over her?


Uansett, det var superdeilig å endelig kunne sykle ute igjen. 


Når det er sagt, synes dere det blir litt vel mye treningsprat her på bloggen? I så fall skal jeg prøve å balansere det litt :)


God helg da dere :)

9 kommentarer:

  1. Kjempebra at du har mye treningsstoff synes nå jeg! :) Jeg har meldt meg på halvmaraton i Oslo 22.sept., og lurte litt på om du kanskje hadde noen treningstips fram mot den tid? Hvordan la du opp treningen i fjor? På forhånd takk!

    SvarSlett
  2. Syns aldri det blir for mye treningsprat, blir kjempemotivert, i tillegg er det gøy å lese om! :) Men hvis du kunne kommet med litt mer ''Dagens Outfit'' ville det blitt supert! Syns du har en fantastisk bra stil, så gjerne mer av det, og kanskje litt mer mat-tips :D

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg liker kjempegodt treningsinnleggene, så ingen grunn til å begrense dem for min del:)

    SvarSlett
  4. Jeg liker bloggen din utrolig godt og synes ikke det er for mye treningssnakk.. hehe. Ønsker gjerne innlegg om skadeforebygging ift kosthold og trening? :-)

    SvarSlett
  5. Enig med Marita Ø!!;D

    SvarSlett
  6. Jeg elsker stilen din!!! Kan du ikke begynne å ha mer av det og andre hverdagslige innlegg? :) :)

    SvarSlett
  7. Åh håper du kommer med et nytt innlegg snart - GJERNE om trening!! Har begynt å teste ut intervallplanen du la ut for en stund siden (har til nå testet ut Intervall III) og det gikk kjempebra! :D

    SvarSlett
  8. Skriv veldig gjerne mye om trening! ;D Det er pga treningen din jeg liker bloggen din. Liker spreke damer som deg :)

    SvarSlett