fredag 5. oktober 2012

Vinneren av treningsdagboken

Tusen takk til alle som deltok i konkurransen! Da har jeg trukket en vinner av treningsdagboken fra Getinspired. Vinneren ble Kathrine, som skrev dette innlegget: 

Hei! Jeg har veldig lyst til å begynne å bruke treningsdagbok for å få mer system i treninga mi. Jeg har slitt mye med overtrening/feiltrening, og til tross for 4-5 økter i uka så presterte jeg å løpe dårligere på halvmaraton i år enn i fjor. Det tyder på at mye ikke er som det skal. Ved å aktivt benytte meg av treningsdagbok kan det blitt lettere å passe på at balansen mellom belastning og restitusjon er optimal, og ikke minst riktig progresjon. Da satser jeg på at fremgangen kommer. Så en slik fancy treningsdagbok fra getinspired hadde gjort meg veldig veldig glad! Og ikke minst hjulpet meg masse! :-)

Klem Kathrine
Send meg fullt navn og adresse på mail, så skal du få boken i posten! 

Og til dere andre, håper dere fortsetter å titte innom for litt treningstips og annet moro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar