lørdag 5. juni 2010

Man må jo få noen goder...



ved å være sammen en som spiller i Rosenborg;) Min kjære kom hjem med denne fruktkurven i dag, og da jeg kom hjem lå det bare en lapp hvor det stod: fruktsalat, takk... ;) Men det er ikke meg i mot! Jeg elsker fruktsalat, gjerne med litt strø av kanel over, så i dag skal jeg lage en stor salat, som vi kan ha til dessert!

Ellers så har jeg endelig fått til å sende bilder fra mobilen min til PCn, og det gjør det litt enklere å blogge;) Nå må jeg dessverre lese videre i det strålende været, men jeg er snart ferdig:) God helg så lenge!

3 kommentarer:

  1. Fruktsalat er herlig. Hadde vært supert hvis du tok deg tid til å legge ut en oppskrift på hvordan du lager det :)

    SvarSlett
  2. Nam, så godt! Såklart kjøper en RBK spiller fruktkurv på REMA 1000, haha ;:-)

    - Kari

    SvarSlett