mandag 14. juni 2010

Supermandag

I dag har jeg vært ekstremt effektiv! Tok meg først en treningsøkt, og det er alltid en fin måte å starte dagen på:) Ellers har dagen gått til klesjakt til det nye TV-programmet, intervjuer og tannlegebesøk! I tillegg har jeg handlet inn mat for søster og meg, så nå skal jeg være litt husmor. Jeg har også en haug med klær som skal ryddes, og vintertøy som skal ryddes bort, men det får jeg ta i morgen. I morgen håper jeg også på litt ordentlig godvær, slik at jeg kan få litt farge på kroppen!

Fikk dessverre ikke sett Danmark-kampen i dag. Jeg heier nemlig litt på de under dette mesterskapet, selv om jeg også holder med Spania! Jeg følger faktisk veldig mye med på VM-kampene nå... Gjør dere? Og hvilket lag holder dere med?

7 kommentarer:

  1. españa es mi favorito!

    SvarSlett
  2. VM- feber dagen lang her hjemme hehe;).Spania er absolutt en klar favoritt, men holder med Sør -korea også ;).

    SvarSlett
  3. herlig herlig. Jeg skal ut på joggetur nå. Jeg har faktisk sett overraskende mye på VM. Må si jeg heier på Danmark, og nederland også. Italia er jo alltids en favoritt...
    Anja

    SvarSlett
  4. England og Spania! Jeg lever for de to lagene ;) Ellers så må jeg jo følge med Ghana og Slovakia også, der Annan og Sapara spiller :-)

    SvarSlett
  5. Følger med på alle kampene jeg rekker :) England er jo alltid en favoritt, sammen med Sør Korea :D Håper også Danmark og Ghana kommer langt!

    SvarSlett