lørdag 14. mai 2011

Festaften

Denne uka har det virkelig gått unna! Har holdt på med opptak hver dag, også i går. Vi avsluttet gårsdagens opptak rundt 16.00, og stormet da av gårde mot Gardemoen. Der fikk vi roet oss med ett glass vin, før turen gikk til Bergen. Landet på Flesland én time før Gullruten-showet skulle begynne, så du kan tenke deg hvordan stressnivået mitt var;)

Men vi rakk det akkurat, og jeg hoppet nærmest inn i kjolen og de høye hælene, før turen gikk bort til Grieghallen. Der fikk jeg gjort hår og make-up, før jeg sneik meg inn til salen. Storkoste meg med Linda og Bjørn Håvard, som begge jobber med Heder og Hammer-programmet.

Sammen med Vibeke Klemetsen, som for øvrig må være Norges vakreste og søteste trønderdame, delte jeg også ut en pris. Det var med andre ord en ganske hektisk fredag for min del. Og festen ble som alltid en slager;)


1 kommentar:

  1. Høres ut som du har hatt en hektisk - Men fin helg! :) Så fin du var på håret!! :)

    SvarSlett