tirsdag 10. mai 2011

Trening - før jobb

Litt stolt av meg selv i dag. (Se bort i fra datoen på pulsklokken min, har ikke tatt meg bryet å stille den);). Begynte nemlig dagen 06.00, da hoppet jeg i treningsklærne, tok en banan i hånden, og ruslet rimelig trøtt bort til Elixia. Der var jeg med på spinningtime 06.30. Tungt å komme i gang, men HELT fantastisk både underveis og etterpå.

Det virker veldig tungt å skulle stå opp èn time før man egentlig må, men det er jo utrolig deilig å ha unnagjort treningen før man går på jobb. Etter opptak er jeg ganske så sliten, så ikke alltid man får maks utbytte av treningen på kveldstid da.

Dette ga absolutt mersmak, blir nok et par spinningtimer på morgenkvisten fremover!

2 kommentarer:

  1. Gøy å se du er så ivrig med løpingen! Gøy å lese en jenteblog om dette også. 46 min på 10 km er virkelig bra. Nå trener du også mye, og så disiplinert med intervaller. Imponerende.

    Har du noen nye mål? Oslo maraton? Kan anbefale sognsvann rundt hvis du ikke har løpt det.

    Tim

    SvarSlett