torsdag 19. mai 2011

Ut i skog og mark

Til tider synes jeg det kan bli litt ensformig å løpe rundt Sognsvann, hvertfall når du begynner på tredje runden.. Derfor har jeg nå prøvd en ny løype, den som går fra Sognsvann, opp til Ullevålsæter, og ned til Sognsvann igjen. Den er på ca 10 km, og har en del stigning; med andre ord helt perfekt for en god treningsøkt.

Værgudene bestemte seg for øvrig for å åpne himmelen da jeg hadde 5 km igjen av løpeturen, så mine høyt elskede hodetelefoner er nå ubrukelige. Jeg er jo totalt avhengig av musikk når jeg løper, så det passet meg veldig dårlig;)

Nyt dagen dere!

2 kommentarer:

  1. Løper samme løype - herlig!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Beundrer hvor flink du er til å trene! Kunne du ikke lagt ut en bra treningsliste. musikk du pleier å trene til ? :)

    SvarSlett