torsdag 30. juni 2011

US and A!

I'm going to America!!!

Ting står litt på hodet om dagen, har en haug med ting som skal ordnes og pakkes før helgen. Da reiser jeg nemlig til USA! Nærmere bestemt Minneapolis, San Francisco og, hold dere fast, Alaska!

Mellom alle ærendene gjør det godt med en smoothie!

Jeg har vært så heldig å få oppgaven som Kirsten Giftekniv, skal nemlig lede programmet "Sønner av Norge", som skal sendes på TV2 neste vår. I dette programmet skal fire norskamerikanere prøve å finne kjærligheten, og det ved å date norske jenter og gutter. Til høsten reiser jeg over med en hel gjeng med friere, og da blir vi i USA en goood stund. Det gleder jeg meg masse til. Blir helt fantastisk å få muligheten til å være lenge i USA, og bli kjent med så mange forskjellige steder, og ikke minst mennesker.

Skal oppdatere dere godt underveis fra turen min neste uke, der venter det MYE moro!!



5 kommentarer:

  1. Du er en FANTASTISK programleder. Gleder meg allerede;).
    Kan jeg spørre deg hvilke merke det er på vesken din og hvor du har kjøpt den? Den er så kul!

    SvarSlett
  2. ^Det er en Mulberry!
    Kan ikke du ta bilde av Mulberry kolleksjonen din Katarina? Du har så mye fint!

    SvarSlett
  3. Tusentusen takk! Denne vesken er fra Mulberry! I love iiiit!

    SvarSlett
  4. Eg likar bloggen din og blir inspirert. Men eit spm. Kva treng eg for å bruke my coach?

    SvarSlett
  5. Hei. hvor har du kjøpt dine toms sko?

    SvarSlett