onsdag 24. august 2011

Kjærlighet i luften

Vi er godt i gang med innspillingen av "Sønner av Norge", og jeg elsker virkelig dette programmet! Ikke bare blir vi kjent med med USA på en helt unik måte, jeg får møte så mange spennende mennesker, og ikke minst bidra til at folk kanskje finner kjærligheten...!


Uptown Minneapolis


Jeg er jo mildt sagt romantisk av meg, så det er en sann glede å få lede dette programmet. Vi er nå i Minneapolis, og jeg kunne ønske jeg kunne fortelle mer fra innspillingen. Men dere får vente å se til våren;)

Byen er hvertfall veldig fin, selv liker jeg uptown aller best. Mange koselige takterrasse-barer, søte butikker og ikke minst mye folk som elsker nordmenn;) Uansett hvor du går er det amerikanere som har en norsk slektning eller liknende. Så jeg føler meg hvertfall litt hjemme her jeg er;)

1 kommentar:

  1. Minneapolis er jo slik en fantastisk koselig by!!
    Sola strålte jo også ;)
    Og å løpe seg vill i skogstrøket rundt, er jo ikke hvem som helst med retningssans som klarer :P

    SvarSlett