torsdag 25. august 2011

Sushitime!

Spiser så mye deilig sushi her borte, og det er en drøm for meg som er sushielsker nummer én! Har hatt nok en innholdsrik dag i Minneapolis, men har også tatt meg tid til å pleie meg selv litt:) I går ble det to treningsøkter, først kondisjonstrening da jeg stod opp, etterfulgt av styrketrening på kvelden. Og i dag har jeg trent kondisjon igjen. Jeg trener nemlig for noe spesielt, som jeg snart kan fortelle mer om her på bloggen. Alt jeg kan si er at det er et veldig spennende prosjekt:)

Men i dag har jeg som sagt hentet meg inn litt også. De har et nydelig spa på treningssenteret jeg nå trener, så jeg unnet meg både massasje og en tur i spaavdelingen etter trening.

Så nå er energien på topp før morgendagens opptak. Før turen på fredag igjen går til Seattle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar