onsdag 26. oktober 2011

Drømmedag



I dag har jeg vært så heldig å få være med på en fotoshoot for et av mine favorittmagasiner. Utrolig stas å få lov til å gjøre denne shooten, storkoste meg virkelig. Er ganske så herlig å bli dullet med også, så dette har vært en drømmedag for lille frøken Flatland... :)


Stylingen var glamorøs, og jeg fikk gå i noen nydelige Christian Louboutin-sko. (De glitrende sølvskoene på bildet). Så da var jeg ganske så fornøyd!


Skal selvsagt fortelle mer om shooten, når magasinet kommer i butikk. 


Nå er det full pakking på meg, i morgen vender jeg snuten mot US and A, igjen!

4 kommentarer:

  1. Så utrolig vakker du er!!! Gleder meg til å se resultatet! God tur til USA! ;)

    SvarSlett
  2. Der var visst camilla pihl i dag også.. hun sa det var en hemmelig shoot, men da vet vi litt mer ;) hihi!!

    SvarSlett
  3. Hei fine Katarina!!

    Dette er en litt merkelig forespørsel, men jeg lurer på om du kan være så snill og hjelpe meg i et forsøk på å vinne en facebook-konkurranse. Er en konkurranse hvor jeg kan vinne et Samsøe Samsøe-antrekk hvis jeg får flest likes på bildet mitt. Konkurransen avsluttes 09.00 på tirsdag. Jeg blir utrolig glad om du kan like mitt bidrag og enda gladere om du kan nevne det på bloggen din! Jeg trenger alle stemmene jeg kan få.

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150892195140788&set=o.120890541284796&type=1&theate

    <3lig hilsen Elisabeth!!

    SvarSlett
  4. Awww skoene. InLove!!!

    SvarSlett