mandag 7. desember 2009

Bakemester

Se på min fantastiske kunstverk! Ser godt ut, eller hva? Dette brukte jeg litt tid på å bake i går. Det som ikke kommer frem på bilde, er at noen av muffinsene inneholdt sjokoladebiter. NAM! Man må jo unne seg litt kos når man er inne i en god treningsperiode! Har akkurat vært å trent med my boy. Litt av en motivasjon å ha en fotballspiller løpende på tredemøllen ved siden av seg...

Har vært en rolig dag på jobb, hadde Waschera-sending. I morgen skal jeg møte Mari, Chand og Shackles-jentene på hotellet deres, for å lage noen innslag til de siste sendingene våre. I tillegg skal jeg prøve å se etter noen julegaver, før jeg skal se Luftslottet som sprengtes på kino. Gleder meg! Men det er i morgen, nå skal jeg ut å hente sushi!

5 kommentarer:

  1. Hehe, så flink du er! Må bare få sagt at jeg elsker deg som programleder, syns du er en sprudlende og veldig blid jente!
    Du burde legge ut bilde av deg og Vadim snart da? Håper hvertfall det kommer noen av dere i Thailand :)

    SvarSlett
  2. Hehe, takk for det! Og ikke minst takk for hyggelige ord... Setter stor pris på å høre det! Trives veldig godt med jobben:) Det kommer nok noen bilder derfra ja! Wiii, kun 7 dager igjen!

    SvarSlett
  3. Oi, flinka! Jeg er imponert..

    Sv: Den tredje er best, jeg lover!:)

    SvarSlett
  4. Du gjør en utrolig bra jobb som programleder :) Hilsen ny leser på bloggen din :)

    SvarSlett
  5. Muffinsene ble sikkert kjempegode.
    De så iallefall veldig gode ut ! :)

    SvarSlett