lørdag 5. desember 2009

Yammy






Sist fredag var jeg i følge Peter en Hubba Bubba, i dag gikk jeg for gult! Synes dette er en av de råeste kjolene jeg har hatt fra TSH. Den er veldig spesiell, og det kan godt hende at noen mener den er FOR spesiell, men jeg elsker den!!! Og noe som gjør den enda mer eksklusiv er jo at jeg kunne gjemme godteri og annet snacks i "puppelomma". Under sendingen la jeg blant annet noen druer der, veldig praktisk ;)

I tillegg til kjolen fra TSH, hadde jeg smykker fra Lorange Design. Og mine favorittsko fra Asos. De er helt rå, og faktisk (kanskje noe overraskende) ikke vonde å gå med...

Litt om kvelden: det har vært nok en herlig kveld, med mange bra opptredener av finalistene. Må innrømme at jeg synes det var trist å se et så stort talent som Lise ryke, men noen må ut. Nå er det bare to ganger igjen av X Factor! Har dere noen favoritter i konkurransen?

Må snart komme meg til sengs, i morgen er det julegaveshopping for alle penga...

2 kommentarer:

  1. Gult er kult;) Den kjolen var flott! Jeg lurer på en ting, får du alle disse kjolene fra tv2? eller er det dine egne? TSH-kreasjoner er jo insane dyre!

    SvarSlett
  2. Kul kjole! Chand er best, helt klart :D

    SvarSlett