onsdag 2. desember 2009

Merce


Merce er altså merket på denne kjolen jeg gikk med på dagens opptak. Skrev litt om designeren bak kjolen på det forrige blogginnlegget mitt. Resultatet av dagens arbeid ser du på TV2 i morgen kl 20.00... I dag har jeg ellers fått kjøpt min første julegave, til storesøsteren min. I tillegg har jeg vært og trent, ble 40 minutter med intervalltrening og så litt styrke. Men dere ser kanskje at jeg må jobbe litt med brunfargen? ;) Det skjer om nøyaktig 12 dager, når jeg går på flyet til Thailand!!!!

Nå skal jeg kose med med sushi, kjæreste og film! I morgen blir det Waschera-sending OG en veldig spennende fotoshoot som jeg gleder meg masse til!!

Over ser dere forresten også bilde av Marius, som jobber i redaksjonen, og meg. Han ville prøve å pose litt med meg, og dette ble altså resulatet...;)

4 kommentarer:

  1. Hei.
    kan du være så snill å fortelle hvilken str du har i malene birger-tightsen. takk :)

    SvarSlett
  2. Kule bilder : - )

    Kan du ikke legge ut noen bilder av kjæresten din? : - D

    Kommentere min blogg? : - D

    SvarSlett
  3. ååh, det var en fantastisk fin kjole :)

    SvarSlett