onsdag 2. desember 2009

Drømmer meg vekk til sommeren....

Dette er kjolen jeg skal ha på under opptaket i dag. I dag tar vi opp morgendagens Xtra Factor-sending, og jeg skal late som at det er sommer med denne kjolen! Den er designet av en ung, og ikke minst lovende designer ved navn Mercedes. Vi gikk på videregående sammen, og etter det har jeg fulgt tett med på hennes arbeid. Merket hennes heter Merce, og hun har en egen blogg, den kan du sjekke ut her: http://mercedesaldorf.blogg.no/

(Disse bildene er ikke av meg, lånte de fra bloggen til Mercedes).

Woho, gleder meg til å ta den på etterpå, det kommer bilder senere i kveld :)
Hva synes dere om den lille blomsten av en kjole? Det er vel lov å leke at det er sommer, selv om det bare blir kaldere og kaldere der ute...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar