søndag 4. juli 2010

Ekstase!

Jeg er helt i ekstase etter gårsdagens premiere. Sturla og jeg storkoste oss, og sendingen gikk veldig bra. Det var virkelig en herlig kveld. Ble også ganske overveldet over hvor mange mennesker som faktisk hadde tatt turen til Pollen i går, de var med og skape strålende stemning. Nå ligger jeg på hotellrommet, har akkurat sett gjennom sendingen på TV2Sumo, blant annet for å se hva jeg kan gjøre bedre til neste gang! :) Her er et bilde fra TV-sendingen:


Og slik så jeg ut etter sending. Litt adrenalin i kroppen, er så moro å gjøre live-sendinger. Etter premieren tok crewet, redaksjonen og en del andre turen til Blom for å ha premierefest. Det var strålende stemning også her. I tillegg viste det seg at noen venner hjemmefra hadde tatt turen for å se på, så da ble kvelden fullkommen:)

Nå skal jeg pakke litt, og gjøre meg klar for avreise. Reiser en tur til Trondheim og kjæresten min i dag. Skal bli godt å se han etter noen hektiske uker! God søndag videre alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar