lørdag 9. oktober 2010

Sao Paulo

Jeg er altså vel fremme i Brasil, og jeg storkoser meg! De første dagene befinner vi oss i Sao Paulo, men i morgen reiser vi videre til Buenos Aires! Var ganske så døgnvill i går, etter den lange flyturen og pga tidsforskjellen, men i dag går det bedre;)

Har vært masse rundt i byen, spist utrolig mye spennende og god mat, sett i en haug av butikker og markeder, møtt mange spennende mennesker, og i går fikk vi også ligget litt ute i sola. Deilig å kjenne varmen på kroppen! Også er det virkelig godt med en ferie!




Jeg måtte selvfølgelig teste ut Brasils nasjonaldrink: caipirinha! Veldig sterk, men frisk er den jo;)



I morgen drar vi som sagt videre til Buenos Aires, så flere oppdateringer kommer etterhvert!


6 kommentarer:

  1. Fy søren så like dere er :)
    Kos deg i Brasil :D

    SvarSlett
  2. så fin den svate veska var, hvor er dne fra? og den leopardkjolen også?

    SvarSlett
  3. Så kuuult! :D
    Gleder meg til å se flere bilder og lese hvordan det er der nede :)

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder! håper at du kan kose deg masse i Brasil :)) Misunner deg veldig, men unner deg det absolutt :-)

    SvarSlett
  5. Det ser helt fantastisk ut, og ikke minst du ser helt fantastisk ut, Katarina! Nå savner jeg bare en liten oppdatering ;)
    Kos deg videre!

    SvarSlett