tirsdag 12. april 2011

TEAM ADIDAS



Den siste tiden har jeg fått mange fine tilbakemeldinger på treningsinnleggene her på bloggen, og det kan jeg garantere at det blir mer av nå fremover. Jeg har nemlig fått tidenes treningsmotivasjon!

Jeg har vært så heldig å bli en del av Team Adidas, et jenteteam som skal trene fram mot Midnight Sun Marathon, som går av stabelen i Tromsø 25. juni.

I går kveld var jeg på kick-off møte med resten av gjengen, og fikk utdelt både klær, nye løpesko og ikke minst, min nye bestevenn: miCoach. (Skal legge ut et eget innlegg om denne lille genitale dingsen senere i dag, det er nemlig min nye personlige trener).

Siden jeg skal løpe 10 km i Sentrumsløpet 7. mai, tenkte jeg kanskje å utfordre meg selv til å løpe halvmaraton i Tromsø. Er så redd for å belaste beina for mye, så mulig helmaraton blir litt for heftig.

Har fått lagt opp et strålende treningsprogram, som skal forberede meg på løpet, og jeg begynner allerede i dag med det nye treningsprogrammet. Føler jeg har et godt treningsgrunnlag, i og med at jeg er vant til å trene seks ganger i uken. Men det er alltid morsomt å utfordre seg selv på nye måter.

Er vel strengt at ikke mye annet som gir så bra motivasjon som nytt treningsprogram og fresht nytt treningstøy!

Så jeg håper dere vil følge med her fremover, lover å oppdatere dere ofte med hvordan programmet ser ut og går, og dele mange tips! I tillegg vil det komme flere superfreshe premier fra Adidas utover våren.

2 kommentarer:

  1. Så Kult! Blir gøy å følge dette på bloggen din:-)Lykke til!

    SvarSlett
  2. omg, nå fikk jeg lyst til å gå til en eller annen sports butikk og bare hamstre treningsklær i freshe farger. Til og med jeg som ser på bildene blir motivert, det sier litt det! : - ))

    - Kari

    SvarSlett