fredag 7. mai 2010

Fredag



Topp og bukse fra Monki
Smykke fra Topshop

Akkurat ferdig med opptak til programmet "Fredag", på TV2. Var gjest sammen med Caroline, aka fotballfrueblogg, og kona til Henning Berg, Line. Veldig hyggelige jenter begge to, vi snakket litt om det å bygge karriere på egenhånd. Noe jeg selvfølgelig mener at er veldig viktig, uansett hvem du er sammen med:)

Ellers har det blitt litt lesing i dag, men ikke så mye som det burde. Tankene mine er litt andre steder, med tanke på at jeg reiser til Bergen i morgen tidlig, så til Trondheim, så til Oslo, og så til New York. Men skal prøve å lese litt nå, før jeg tar meg en løpetur og pakker litt. Her er hvertfall dagens antrekk!

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se deg på TV ikveld :D

    SvarSlett
  2. Kjempeflott at du skal satse på dine egne interesser! Uansett hvem du er sammen med, må du stå på egne ben!

    SvarSlett