fredag 6. august 2010

Arendal :)

God kveld! Jeg er på plass i Arendal, etter en tipptopp uke i Trondheim. Kampen på onsdag var helt herlig, Vadim scoret mål, og det var selvfølgelig veldig morsomt!! Stolt kjæreste da vet du ;)

Har vært en veldig fin og rolig uke på meg, men treningsånden har vært på topp. Vært på SATS hver dag, og i dag tok jeg turen bort på Trimit her i Arendal. Nå som det er sommer løper jeg som sagt mye ute, men når jeg først er på treningssenteret kjører jeg mest intervaller og styrke. For de som lurer løper jeg da 2 minutter på nivå 14 og 1 minutt rask gange. Dette gjentar jeg åtte eller ti ganger. Veldig effektiv og god trening!

I morgen er det ny sending med Sommerspillet, håper på litt bedre vær en forrige lørdag. Men morsomt blir det uansett!

Ha en fin helg så lenge alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. så flink du er.
    Er du ikke redd for å få belastningsskader, siden du løper så mye? men skogen pleier jo å være myk og god å løpe i. er selv ivrig løper, men har pådratt med beinhinnebetennelse. så husk å trene alternativt også og tøy ut leggen!!

    god sommer videre.
    An

    SvarSlett
  2. hei.:) jeg lurte på hvor du har kjøpt det du har på deg på sommerspillet i kveld? :)

    SvarSlett
  3. Digger bloggen din Katarina :) Du har virkelig gitt meg motivasjon både til å trene mer og starte min egen blogg! Hvilke programer bruke du på headern din, og kan du gi noen tips? Elsker den :D

    SvarSlett