tirsdag 31. august 2010

Kosthold

Får ofte en del spørsmål her på bloggen angående trening og kosthold, og det er bare å spørre dersom dere lurer på noe! Skal prøve å svare så godt jeg kan :)

Lagde egentlig en superfancy menypresentasjon, men jeg mine tekniske ferdigheter kom til kort når jeg skulle laste den opp...

Frokost:

Knekkebrød med f.eks:
- brunost
- Vita hjerte´go gulost
- servelat

Hjemmelaget juice:
1 grapefrukt
1 appelsin1 lime

Lunsj:

Et par skiver speltbrød med:
- Vita hjerte´go gulost
- Brunost

Yogurt naturell med oppskjært eple og Axa musli

Middag:

Her spiser jeg mye forskjellig fra dag til dag, men jeg er veldig glad i wok: strimlet kjøtt, paprika, løk, mais, gulrot, sukkererter og nudler. Serveres med teriyaki saus.

Kvelds:

Fruktsalat med honning
Banan, mango, ananas, kiwi, jordbær og eple. Med litt honning på toppen.

Namnam!

2 kommentarer:

  1. Hva slags mat spiser du? Hvordan er dine "matrutiner" på en vanlig hverdag?

    Inspirerende blogg :)

    SvarSlett
  2. Hei!Jeg bare lurte på om du kan prøve og sette om ett eks på en dagsmeny for deg:) Og kansje gi meg noen gode råd på hvordan jeg skal motivere meg til og trene:))Du er jo super flink og ser såååå flott ut!!!

    SvarSlett