onsdag 25. august 2010

Tivoli





Lenge siden jeg har følt meg så mye som en liten jente på 12 år! Har fartet rundt på Tivoli i København i hele dag, hatt det kjempemoro! Spilt masse forskjellige spill, vunnet mange bamser, banket pappa i en del konkurranser og ikke minst tatt en del karuseller. Spiste også en herlig brunch på cafè Dalle Valle, virkelig å anbefale. Masse godt for til en rimelig pris:) Nå venter en god middag før vi drar videre til Parken. (Viktig med mye god mat når man er på tur!)

Har troen på RBK seier i dag. Det er jo Rosenborg-supportere å se i hele byen, så det blir nok bra stemning på stadion! Andre som er i Køben for å se kamp, eller blir det TV-titting?

Heia Rosenborg!

4 kommentarer:

  1. Jeg blir nokk benka foran TV-en, skulle gjerne vært der.. Du får hilse masse lykke til :D Heia RBK

    SvarSlett
  2. Jeg ser den på tv, bor i nord-norge så det er litt langt å dra til køben :)

    SvarSlett
  3. Har vært på jobb så jeg fikk kjæresten til å komme med sånne øreplugger som jeg koblet til mobilen, gjemte ledningene innom uniformen og hørte innimellom ;)
    Dessverre gikk det ikke vår vei :s

    SvarSlett
  4. Jeg var i køben, for en stemning! Så synd det ble tap, men slik går det noen ganger :p

    SvarSlett