søndag 26. september 2010

Gratulerer med dagen, verdens beste mamma!


Gratulerer så mye med dagen, min kjære mamma! Du er verdens vakreste, skjønneste, snilleste og ikke minst beste mammaen i hele verden. Takk for at du er akkurat den du er:)

I dag har vi feiret bursdag her på Nesøya. Masse familie, venner, fårikål og kaker. En veldig fin dag! Eneste som manglet var storesøster, men hun får jeg jo se snart:)

Må forresten beklage at jeg ikke har oppdatert bloggen denne helgen, men tok meg rett og slett en time-out. Fredag dro jeg opp til Trondheim, og jeg har hatt noen deilige dager med kjæresten min. Blir for øvrig godt med oppdateringer fremover, så det er bare å følge med.

På tirsdag skal jeg blant annet delta i en kokkekonkurranse (?!), hvor vi skal lage sunne og gode retter med blant annet grønnsaker og sardiner. Jeg har aldri smakt sardiner, men jeg har nå skjønt hvor ufattelig sunt det skal være. Så i morgen skal jeg øve meg litt, ved å lage en sardinrett.. Tror ikke jeg gjør noe mer avansert enn et smørbrød, men vi får se hva jeg disker opp med.

Håper hvertfall alle har hatt en strålende helg:)

1 kommentar:

  1. Flott mamma du har Katarina, syns dere er veldig like! :)

    Masse lykke til i kokkekonkurransen :) tvi-tvi

    SvarSlett