onsdag 15. september 2010

Spørsmålsrunde del 2

Har du fremdeles planer om å studere medisin? Jeg er i gang med ernæringstudiene nå, og da går sammen med medisinstudentene de første semestrene. Så skal jeg prøve å finne ut av om jeg liker det.


Hvor ser du at tv-karrieren går videre?
 I TV-bransjen vet man aldri, så jeg planlegger ikke langt frem i tid. Men jeg vil gjerne gjøre mer TV... Vi får se hva tiden bringer;)

Holder du oversikt over ca hvor mange kcalorier du får i deg daglig? Nei. Jeg spiser når jeg er sulten, men jeg spiser sunt og fornuftig, slik at jeg har nok energi til å ha en aktiv hverdag.

Bruker du foundation isåfall hvilket merke? Guerlain Parure Aqua, veldig fornøyd med den.

Hvordan planlegger du og Vadim og "leve" nå som du må pendle? kan du ta noen fag i Trondheim også, eller må du ta alt i Oslo? :) Jeg studerer i Oslo, men bor hovedsaklig i Trondheim, så det blir mye pendling!


Hva er det som motiverer deg når du trener ?
 Den fantastiske følelsen man sitter igjen med, etter en gjennomført økt. I tillegg føler jeg meg mye bedre både psykisk og fysisk når jeg trener. Ikke minst gir det meg energi gjennom dagen!

Hva er favorittmaten din? Uten tvil sushi!

Hei Katarina! Slik jeg har forstått det så gikk du på Bjørknes samtidig som du jobbet med waschera i Bergen, hvordan kombinerte du i så fall dette mtp. fravær på skolen, reising osv? Har selv begynt på Bjørknes nå, og skal kombinere det med en jobb hvor jeg må reise en del, så jeg tenkte å høre hvordan du organiserte det hele :) Jeg gikk på Bjørknes i Oslo, men jeg jobbet jo også på Waschera i Oslo. Så sånn sett gikk det helt fint. Men jeg var opp og ned på skolen hele dagen, i tillegg til at jeg jobbet fulltid, så det var et heftig halvår. Men hvis man vil det nok, tror jeg det ordner seg:) Lykke til!

Hvem av "fotballfruene" henger du mest med?
 Møter de fleste på kamp, men ser en del til blant annet Josefin og Kristina også utenom. Ellers blir jeg stadig kjent med nye og veldig koselige fruer;)

Hvilke serier følger du med på? Gossip Girl, Greys Anatomy, Desperate Housewives, og nå har jeg begynt på 24.


Favorittfilm? Altfor vanskelig å velge, men Love Actually er alltid en slager, og et must, i desember.

Er du naturlig tynn eller må du spise sunt og trene for å holde vekta?:) Jeg er nok forholdsvis slank i utgangspunktet, men jeg trener jo seks dager i uken for å holde meg i form, og føle meg vel med kroppen min.

Hei :) 
Du har en utrolig fin blogg, jeg blir skikkelig inspirert av deg! 
Jeg lurte på hvor på Tjøme du har hytte? Brøstø!

Hvordan møttes deg og Valdim? Hvordan var første daten ? På Norway Cup, av alle ting ;) Den var veldigveldig bra, men mer enn det sier jeg ikke;)

Hvordan var det å jobbe med sommerspillet på tv2? 
Helt fantastisk! Den morsomste jobben jeg har hatt hittil.

Hvilket nåværende tv2 program kunne du helst tenk deg å vært med i? (som programleder)
 Vanskelig å si... Men kunne gjerne tenkt meg å være deltaker i Skal vi Danse!

Hva var drømmeyrket ditt som barn?
 Det var vel alt fra prinsesse til lege, jeg var innom det meste.

Har lest at du kunne tenkt deg å blitt lege, 
eller noen helse. Hvorfor? er jo veldig ulikt det å jobbe innen tv. :)
 Jeg ønsker jo å kombinere disse to tingene. Tror det er sunt med kontraster i hverdagen. TV er veldigveldig moro, men det virker også kjempespennende å få lov til å jobbe med å hjelpe andre mennesker.

Hvordan ser en perfekt dag for deg?
 Tror jeg må starte dagen med en treningsøkt, etterfulgt av en ordentlig jentekveld med vin og annet moro. Men etter en slik kveld, er det ganske så bra med en rolig søndag med kjæresten.

Hvordan takler du å være så mye borte fra kjæresten din? Kjæresten min skal reise bort nå og være borte i en måned, og jeg gruer meg veldig. Er ikke vant til å være så lenge fra han. Har du noen tips, f.eks. hvordan man takler sjalusi og sånt? :) Avstandsforhold er ikke særlig moro, men samtidig får man tid til å savne hverandre. Det tror jeg alle har godt av. Sjalusi er ikke enkelt, men man må rett og slett stole på hverandre. Så lenge man klarer det, tror jeg den måneden går fortere enn man tror:)

Jeg får også en haug med spørsmål angående Vadim og hans eventuelle planer for utlandet. Det er fortsatt et halvt år frem i tid, så jeg venter litt med å svare på de spørsmålene:)

3 kommentarer:

  1. Du sa at du hang med Kristina, hvem er hun sammen med?

    SvarSlett
  2. Hvem er Kristina sammen med?

    SvarSlett
  3. Kristina er sammen med Per ;)

    SvarSlett