tirsdag 14. september 2010

Tirsdag

Etter å ha startet dagen med styrketrening på SATS, er jeg nå klar for en leseøkt. På planen i dag står nervesystemet;) Ganske så spennende faktisk! Helt utrolig hvordan kroppen henger sammen på alle mulige måter. Nok nerdeprat;)

Må innrømme at styrketreningen i dag var utrolig kjedelig! Kunne ønske jeg likte å trene styrke bedre enn jeg gjør, men jeg liker mer fart og svetting. Klarte likevel å presse meg gjennom økten, kan ikke bare trene kondisjon heller. Men hvis noen har noen tips til bra og litt "morsommere" styrkeøvelser, er det bare å fyre løs i kommentarfeltet;)

Skal prøve å svare på litt flere av spørsmålene deres også! :) Og jeg prøver stadig å bli flinkere på å legge ut bilder i innleggene, men i dag er det ikke mye interessant å komme med her fra kjøkkenbenken.. Kun meg, en kopp cappuccino og boka "Menneskekroppen"! ;)
Men jeg kommer sterkere tilbake med flere bilder, så stay tuned!

4 kommentarer:

  1. Heia.
    Jeg møtte Per og Kristina på sykehuset her en dag:D
    Vet du hvordan det går med lille gutten?

    SvarSlett
  2. Heia
    Møtte Per og Kristina på sykehuset her om dagen:D
    Kos det går med lille gutten?

    SvarSlett
  3. Fort og effektiv trening:
    http://www.youtube.com/watch?v=ack2rdbiHEE

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg lurte på hva søsteren din studerer siden hun har utveksling i utlandet? :) Jeg er så eventyrlysten selv, og vil veldig gjerne kombinere det med studier, men det er vanskelig å finne gode alternativer synes jeg..

    Hilsen Fredrikke :)

    SvarSlett