lørdag 11. september 2010

Spørsmålsrunde del 1

Tusen takk for alle spørsmålene! Tar litt tid å svare på alt, men her kommer hvertfall første del:)

Hva du drikker når du er på byen?
 Hvitvin eller mojito

Hvor ofte trener du? 5-6 ganger i uken

Har du noen sjekketriks?
 Dårlig med det, men tror på det å være seg selv, og ikke spille et "spill".

Hvordan spiser du? hvor mye per dag?
 Jeg spiser når jeg er sulten, men er bevisst på hva jeg får i meg. Har lagt ut et innlegg om kosthold, så se på det:)

Er du a eller b menneske?
 Definitivt B!

Hvilke produkter bruker du for å få så fin hud? 
Dermalogica og Linda Johansen

Hadde du bra karaktersnitt på vgs? Var ganske skoleflink, gikk ut med 15 seksere


Gikk du realfag? Nei, gikk allmenn. Tok realfagene på Bjørknes i ettertid.


Var du "bortskjemt" da du var mindre og ikke tjente dine egne penger? 
Jeg var nok litt bortskjemt, men synes foreldrene mine har vært flinke til å finne en god balanse i oppdragelsen.

Er du opptatt av å alltid spise sunt, eller har du et mer avslappet forhold til mat? Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av sunt kosthold, men jeg lar ikke dette gå utover "kosen". Man skal også kunne hygge seg, og så lenge jeg trener, gjør jeg det med god samvittighet.

hvordan får du motivasjon til å lese =)? 
Treningen gir meg faktisk mye energi til lesingen. I tillegg passer jeg på å ha ting å glede meg til, slik at jeg kan "belønne" meg selv hvis jeg leser mye. Tror også det går litt på konkurranseinstinktet mitt. Jeg liker å være blant de beste, og da vet jeg at jeg må stå på.

bor du hjemme når du studerer i Oslo :) Jeg pendler for tiden mellom Trondheim og Oslo!

Hvilke fotball lag heier du på ? =) Rosenborg, selvfølgelig;)


Hva er en vanlig hverdag for deg ?
 For tiden er jeg jo student, så det er skole eller lesing hver dag. Samtidig trener jeg som regel hver ukedag, og på kveldstid er jeg med venninner eller kjæreste.

Vis du måtte velge Oslo eller Trondheim?=)
 Oi, vanskelig spørsmål! Heldigvis slipper jeg å velge, med all pendlingen min;) Jeg har blitt veldig glad i Trondheim, men på sikt er det i Oslo jeg vil bo.

Dreiv du med sport når du var "ungdom" , vis hva dreiv du med ? Dansing og ridning. Hadde egen hest i ti år, og drev med sprangridning.

Hei Katarina!

Jeg vet at du har og at du skriver mye om trening, men kan du nok en gang være så snill å skrive om din treningmotivasjon? Hvor kommer ståpåviljen din fra? Sjekk ut denne artikkelen på KK: http://www.kk.no/845799/tv-2-profilens-beste-treningstips. Her har jeg fortalt litt om treningen og motivasjonen min.

Hvordan har du fått et slikt fint design på bloggen din?
 Cathrine Skeie har laget designet for meg, hun er super dyktig!

Hva krever det av en person å ha en slik jobb som du hadde i Sommerspillet, og hvor viktig er det å ha gode kontakter for å få en slik jobb? 
Det varierer veldig fra person til person, men ståpåvilje og troen på deg selv er viktig. Kontakter kan være en fordel, men jeg begynte f.eks som studiovertinne på Senkveld. Har jobbet på flere produksjoner i flere år, før jeg fikk jobben som programleder. Jeg tror på det å jobbe seg oppover!

Hva er dine favorittaccessories? (vesker, smykker etc) Er glad i både smykker og vesker, men tror jeg må si vesker... Den ultimate vesken er vel den klassiske Chanel 2.55!

1 kommentar:

  1. fine svar, interessant å lese:)
    likte det å tenke at man vil være blant de beste, å derfor må stå på!

    SvarSlett