torsdag 23. september 2010

Saueskinnsjakken - høstens kupp

I går tok jeg turen innom åpningen av Filippa Ks nyeste flaggskipbutikk i Oslo. Filippa K er et av de merkene jeg alltid har hatt en forkjærlighet for, med sine enkle snitt, rene farger og klassiske plagg har de sikret seg en stor stjerne hos meg. Det går vel strengt tatt ikke an å gjøre et bomkjøp hos dem, og kvaliteten på klærne er veldig bra. Prisene er også overkommelige. Jeg fant blant annet en kjole, som hadde vært perfekt til årets julebord, og den kostet rundt 1400 kroner. For en kjole er ikke det så aller verst...

Her er hvertfall et bilde fra gårsdagens åpning. Gjorde et lite intervju med KK også, som dere kan lese HER. De mener jeg har "plagget alle snakker om";) Og det er jo ikke helt feil, saueskinnsjakken er et must denne høsten... Jeg er nærmest forelsket i min nye jakke, som forresten er fra Cubus (mange som har spurt) ;)

2 kommentarer: