onsdag 18. januar 2012

Marka

Jeg har virkelig fått sansen for langrenn, og synes det er en perfekt treningsform! De siste dagene har vi gått mye i Nordmarka, og det er jo helt utrolig å se hvor god trening faktisk langrenn er. 

Det passer meg også midt i blinken, med tanke på at kneet mitt fortsatt ikke fungerer helt bra til løping. Jeg blir jo mildt sagt rastløs av å ikke kunne løpe, så da er dette en fin erstatning. 

I går gikk turen fra Frognersæteren til Ullevålsæter, og tilbake. En perfekt økt, i nydelig vær. Jeg skal ikke skryte av ferdighetene mine, går tross alt under kallenavnet "strutsen" når jeg er i løypa. Men det kommer seg! ;)



I dag var det løping og styrke på Elixia som gjaldt. Merker at det er en god del mer motiverende å trene ute i frisk luft om dagen. I tillegg føltes det som om hele Oslo hadde valgt å legge treningen til Elixia Colosseum i dag, jeg husker nå hvorfor jeg liker morgentrening best. 


I morgen er jeg derfor klar for Marka igjen! 

1 kommentar:

  1. Altfor lenge siden skiene og jeg har vært koblet sammen...men det er en deiig treningsform!! Flotte bilder.

    SvarSlett