mandag 23. januar 2012

Tredje episode av "Sønner av Norge" på TV2 i kveld


I dag har vi igjen gleden av å være hundepassere for lille Mille. Det sprer virkelig så mye glede å ha henne rundt her!


Hyggelig at dere kommenterer, og vil lese mer om trening. Da skal jeg sørge for å oppdatere oftere med slike innlegg. De siste dagene har det vært mye skigåing på meg. Sognsvann - Ullevålsæter passer perfekt på dagen, mens også på kveldstid. Virkelig en krevende økt. Superdeilig! Har fått dilla på langrenn, blir mye av det fremover. Er nemlig perfekt trening for kneet mitt, som krever en liten pause fra løpingen. 


Men i dag ble det Elixia og spinning på meg. (I morgen bærer det til marka igjen;) 


MEN i kveld er det "Sønner av Norge" som gjelder. Ta gjerne en titt innom TV2 kl 20.00 i kveld, for tredje episode. Da flytter nordmennene inn, og følelser oppstår ;) 

4 kommentarer:

  1. Sønner av Norge er et kjempe bra program,må se hver episode. Kjekt at det kommer nye serier på tv :)

    SvarSlett
  2. Er glad i den turen, hehe, men da i motsatt retning. Nedoverbakker hele veien, kanskje ikke like god trening, men sinnsykt gøy! :)

    SvarSlett
  3. Takk for et meget bra program Katarina! Du er flink som programleder :-)

    Konseptet er jo ganske likt jakten på kjærligheten, men det er uansett morsomt å følge med på.

    Fint at du også ahr blitt en ivrig skiløper :-) Det er en fin treningsform der du får trent nesten hele kroppen på en gang.

    Stå på videre :-)

    Hilsen Kristian

    SvarSlett
  4. Hei!

    Er overhodet ikke noen tv-slave , men programmet ditt MÅ jeg bare få med meg. Ordentlig "glad-tv"!

    Har i tillegg stor sans for livsstilen din. Sprek og jordnær...

    SvarSlett