tirsdag 29. september 2009

Emo-Katarina!

Noen som har lest "PS. I Love You", eller "Idas dans"? Jeg har nemlig begynt på en ny bok, som føyer seg inn i rekken over fantastiske, men også utrolig rørende bøker! Jeg fikk nylig boken "Sammen til verdens ende" av en god venn, og i går begynte jeg på denne søte nye boken. Jeg rakk så vidt å komme meg gjennom side 1, før tårene begynte å presse på. Boka handler nemlig om et ungt par som har hele livet foran seg, de skal gifte seg, få barn og bli gamle sammen. Men slik skulle det altså ikke bli, da Tone på 25 fikk diagnosen kreft. Det er utrolig lite som skal til før jeg feller en liten tåre, så i utgangspunktet er det ganske gitt hvordan denne bokopplevelsen kommer til å bli for meg... På en annen side har det blitt mye krim på meg i det siste. Glem Stieg Larsson, glem Harlan Coben og Jo Nesbø, i høst skal Emo-Katarina få boltre seg på bokfronten!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar