mandag 14. september 2009

Puster jeg for tungt nå?


Jeg er ikke typen til å ha angst for veldig mye i hverdagen, men den siste tiden er det noe som har plaget meg veldig. Det irritererer meg innmari mye at jeg har blitt så bevisst på dette, fordi det ødelegger deler av dagen min! Jeg er veldig glad i å sitte på bussen. Jeg synes det er utrolig deilig å høre på musikk og sitte i mine egne tanker. Men av alle ting har jeg fått det for meg at jeg puster høyt og tungt når jeg har på hodetelefonene mine. Jeg innbiller meg at alle hører at jeg puster, og blir derfor mer opptatt av hvordan jeg puster, enn å lytte til musikken og rett og slett slappe av. Flere av venninnene mine synes det er veldig ødeleggende at jeg har fortalt dem om dette, fordi de nå også er mer bevisste på hvordan de puster når de har på hodetelefonene sine. Så beklager om jeg nå ødelegger for andre ved å fortelle om dette, men jeg håper å snart finne en kur mot dette problemet. Så kom med det om noen har noen tips!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar