søndag 20. september 2009

Puster lettet ut...






Det er søndag morgen, og jeg har hatt en fantastisk langhelg! Fra torsdag til lørdag nøt jeg noen fine dager i Trondheim by, som jeg for øvrig synes at er en av Norges koseligste og flotteste byer! Lørdag ettermiddag fløy jeg tilbake til Oslo, med en god dose sommerfugler i magen... Endelig var dagen kommet, pappa skulle for første gang prøve seg på
parketten. Og etter at jeg de siste dagene har motatt flere sms-er fra far, om at han var dårligst av alle på generalprøvene, var ikke forventningene akkurat skyhøye! Men som han overrasket... Generelt var jeg utrolig imponert over alle deltakerne! Selv synes jeg også at Triana fikk ufortjent dårlig kritikk, så godt var det at hun gikk videre! Jeg hadde aldri før vært i studio under en Skal vi danse-sending før, så jeg synes det var en veldig morsom og begivenhetsrik kveld:) Og kvelden måtte selvfølgelig feires med stil; baconpølse på Shell!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar