tirsdag 15. september 2009

Grå og kjedelig...

Når jeg sitter her nå kunne jeg ønske at jeg kunne legge ut et morsomt bilde av meg i et trendy antrekk. Men det er dessverre ikke tilfelle i dag. I dag har jeg hatt en av mine mange grå-t-skjorte-dager. Du vet, en av de dagene hvor du ikke finner noe å ha på deg, og ender opp med en helt plein kjedelig t-skjorte? En av de dagene hvor du i løpet av dagen ser deg i speilet på jobben og tenker; herregud så kjedelige klær jeg dro på meg i dag tidlig! Ikke det at dagen min ble dårligere av den grunn, for jeg smiler stort om dagen, men jeg misliker sterkt de dagene hvor man ønsker å fornye store deler av klesskapet! Og det har vært et par av de i det siste;) Alt i alt har jeg hatt en herlig dag på jobb, og avsluttet dagen hos frisøren:) Nå venter en ny episode av Greys Anatomy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar