fredag 25. september 2009

Fredagsquiz!










Konkurranseinstinktet mitt slår til for fullt hver fredag, da er det nemlig quiz med redaksjonen på jobben! Den regjerende quizmesteren, som denne fredagen er det min medprogramleder Peter, hadde funnet ulike spørsmål for å teste ut redaksjonens kunnskaper. Sist endte jeg på en god 3. plass, som er min beste plassering hittil i år;)

I dag fikk jeg likevel en dårlig start på helgen. Jeg endte på 7. plass?! Jeg velger selvfølgelig å tro at det er quizmesteren som har bommet fullstendig med valg av spørsmål... Her blottlegger jeg likevel svarene mine, men jeg vil ikke si mer enn at på spm 5 bommet jeg med hele 68 år. Bjørnstjerne Bjørnson døde i 1910, ikke i 1978.... Jeg benytter derfor også muligheten til å beklage overfor norsklæreren min Eva, det var veldig lite gjennomtenkt, jeg visste selvfølgelig egentlig svaret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar