lørdag 12. september 2009

Fristelser i hverdagen...


I likhet med veldig mange jenter der ute, er jeg utrolig dårlig til å gå forbi et butikkvindu uten å trekkes inn i lokalene... Hver dag går jeg nedover Karl Johan for å komme meg til jobben, noe som innebærer at jeg går forbi ekstremt mange, og svært så innbydende, klesbutikker. Denne uken måtte jeg rett og slett gå en omvei, finne en gate som inneholdt færre butikker, for å rekke bussen min hjem. Egentlig er dette noe jeg burde være flau over å innrømme, men jeg regner med at mange jenter der ute lider av det samme som meg, og derfor er jeg ikke noe redd for å si det..:) Til tross for mine halvhjertede forsøk, endte jeg blant annet opp på Høyer på Eger denne uken, og til min store glede gikk jeg til innskaffelse av ny skinnbukse og topp fra Malene Birger! Det nye antrekket skal brukes neste helg, når min far endelig skal gjøre sin debut på dansegulvet... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar