fredag 25. september 2009

Ville du latt kjæresten din gå i tights?


I dag fikk jeg en festlig link av min medprogramleder Peter, som stadig er oppdatert på motefronten, om at gutter nå begynner å gå i tights. Greit at moten endrer seg mye fra tid til annen, men at gutta nå skal ta del i tights-moten, det vet jeg ikke helt om jeg er helt med på... For i følge Daily Mail er dette det nye for gutta: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1215630/Tights-men-Would-let-boyfriend-wear-these.html
De selger nå tights for gutter på Selfridges, men om salget har tatt helt av ennå er uklart! Personlig tror jeg ikke at dette er noe jeg ville sett kjæresten min i, ville du?

2 kommentarer:

  1. Ehhmm, jeg ville vel ikke akkurat latt han få gjøre det. Noe må vi vel få sette foten ned på? Haha, dessuten håper jeg at min framtidige kjæreste ikke vil se på tights som et kles alternativ!

    SvarSlett
  2. Hehe, nei, det er ikke særlig viktig for meg å se gutter på gata i tights heller... Men tror ikke det blir noe problem i fremtiden;)

    SvarSlett