lørdag 12. september 2009

Herlig start på dagen!


Som klart B-menneske, synes jeg det var fantastisk deilig å sove lenge i dag.... Hadde en rolig kveld i går med venninnene mine, koste oss med film og mye bra på TV. Jeg våknet derfor med mye energi og var godt utvilt, noe som førte til at jeg raskt la ut på min daglige joggetur... Rett ved der jeg bor, ligger det en liten øy ved navn Brønnøya, og her løper jeg så ofte jeg har mulighet. Noe som etter at jeg begynte å jobbe igjen, strekker seg til ca annenhver dag. Utrolig deilig er det hvertfall. Og som den lille nerden jeg er, ja jeg blir faktisk kalt den av de fleste venninnene mine, tar jeg alltid tiden med stoppeklokke når jeg løper;) Utrolig deilig start på dagen hvertfall, nå venter jeg besøk og skal ut i det herlige været å nyte sola! God lørdag så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar