mandag 21. september 2009

Søndagskino!

Søndag kveld tok jeg turen til Colosseum for å se film nr. 2 av Stieg Larsson sin herlige og spennende triologi. Jeg elsker bøkene, og likte også den første filmen veldig godt. I går var altså ventetiden over, og jeg må si at jeg ble imponert og fanget av Jenta som lekte med ilden! Jeg savnet nok noen av dialogene mellom Lisbeth og Mikael, som jeg syntes var utrolig bra i film nr 1, men alt i alt var den veldig spennende! Jeg tror jeg hadde gitt den en firer på terningen;)

Nå er jeg tilbake på jobb, sitter og jobber med dagens sending. I dag skal vi ha tre unge politikere, som nylig fikk plass på Stortinget, i tillegg til at vi skal ha fem kunstnere ute på Karl Johan som skal lage sjablong-grafitti på en av studioveggene våre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar