tirsdag 22. september 2009

Nye innkjøp:)





Høst betyr varmere klær, noe jeg gikk til innkjøp av i dag! Fant utrolig mange fine ting, da jeg var og handlet på Gant! Har lenge lett etter en god og stor ullgenser, det fant jeg:) Jeg kjøpte blant annet også en svart kjole, som det er bilde av over, den blir nok førstevalget til helgen! Herlig følelse å ha funnet så mye fint, er en glad jente nå! I morgen skal jeg i et intervju med bladet Det Nye, så nå må jeg prøve å finne ut hva jeg skal bruke på bildene...

4 kommentarer:

  1. Wiii, grattis med mange bra kjøp! Falt spesielt for kjolen :)

    SvarSlett
  2. Takk!!! Er veldig fornøyd, har manglet "den lille sorte" i klesskapet mitt:)

    SvarSlett
  3. Hvor er genseren fra, den nederste, også fra gant? :)

    SvarSlett
  4. Det er den:) Veldig deilig! Også er den heldigvis ikke i sånn ull som klør og irriterer!

    SvarSlett