fredag 23. april 2010

En helg med velvære



Det er fredag, og det betyr selvfølgelig helg! For meg innebærer det dessverre litt lesing også, men skal nok klare å nyte helgen for det:) Har blant annet tenkt meg ut i byen for å finne nye vårsko, men vi får se hva jeg ender opp med. Har aldri vært særlig flink til å kjøpe sko, ender alltid opp med alt annet;)
Men siden det er helg, og jeg har gått til innkjøp av så mange nye fine Redken-produkter, tenkte jeg å ha en liten velvære helg. Friske opp håret, negler og hud med skrubb og kurer og det som er! Det er alltid en sikker vinner! Teller for så vidt også dager til jeg endelig skal til frisøren å friske opp hårfargen før sommeren med noen lyse striper!

Jeg minner forresten om konkurransen hvor du kan vinne treningstøy! Har du ikke meldt deg på, kan du gjøre det HER! Har fått mange fine kommentarer og begrunnelser, det er veldig hyggelig. Og siden det var så god respons på denne konkurransen, kommer jeg definitivt til å ha flere konkurranser utover våren. Tenkte blant annet å ha en hvor dere kan vinne to Redken-produkter fra bildet over. Så følg med de neste ukene.

Med det, må jeg nesten komme i gang med dagens leseøkt. Ønsker alle en fin fredag, og en herlig helg!

5 kommentarer:

  1. Hørtes utrolig herlig ut!! Kos deg masse:)

    Tessi:)

    SvarSlett
  2. Du får ha en fin helg og fredag : )

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se hvem som vinner :)
    RedKen konkurranse høres heeeelt greit ut ;)

    Kos deg med lesing i helga. Skal i bursdag i dag og grilling med jobben i morgen jeg :p

    SvarSlett
  4. Jeg har lenge "irritert" meg over at du ligner på noen, men har lism ikke koblet hvem det var - før jeg så bilder fra den nye Sex and the city filmen. Du ligner jo på en prikk på Sara Jessica Parker ;)

    Ønsker deg en god velvære helg - høres digg ut!

    SvarSlett