mandag 12. april 2010

I smykkeskrinet

Armbånd fra Bibi



Halskjeder fra Bibi




Jeg tok en titt oppi smykkeboksene mine, og der fant jeg mange godbiter som jeg skal bruke mye denne våren. Her er et lite utvalg fra Bibi, både armbånd og halskjeder. Tidligere har jeg vært ganske dårlig på å bruke smykker til hverdags, men dette har jeg blitt mye flinkere på det siste året. Det er utrolig hva et smykke kan gjøre med et helt enkelt antrekk.

Personlig mener jeg at Bibi har mange søte smykker, og ikke minst Lorange Design! Lorange har en mer rocka linje, jeg elsker blant annet ringene deres. Her er et lite utvalg av de smykkene jeg har fra Lorange Design.


Bruker dere mye smykker, og eventuelt hvilke merker liker dere best?

6 kommentarer:

  1. Fin Blogg;) Likte veldig godt det brune flettede armbåndet.Hvilken burikker fører Bibi? Likte smykkene du har lagt ut.Bruker veldig mye smykket.Favoritten tidligere har vært snø of sweeden,og pilgrim er storfavoritt:) Men jeg har forelsket meg i et nytt smykkedesign ne,mlig Våga.http://verozitas.blogspot.com/2010/03/be-who-you-are-but-something-more.html
    Nydelig;) Elskelige smykker

    SvarSlett
  2. lurer også på hvilken butikker som fører bibi, gjerne i oslo om du vet det

    SvarSlett
  3. Jeg elsker armbån,riger og smykker:)
    Min favoritt er nok smykker fra Otazu:)

    SvarSlett
  4. så utrolig mye fint;) Elsker sånne ting jeg også!

    SvarSlett
  5. Det er mange butikker som fører Bibismykker. Her er noen:
    Amalies i Bogstadveien 8
    Nadine på Sandvika Storsenter
    Ambiente i Karl Johan og på CC vest ++ mange flere:)

    SvarSlett
  6. De kan også kjøpes på Ferner Jacobsen og Steen og Strøm ( i fjerde etasje ) :)

    SvarSlett