søndag 11. april 2010

Søndagstrening

Da var søndagen her, men det er jo ingen unnskyldning for å ikke trene, eller hva? ;) Startet dagen med 60 minutter langkjøring på tredemølla. Etter forkjølelsen, som fortsatt sitter litt igjen, merket jeg godt på pusten at treningen var tung. Men da er det jo bare ekstra deilig etter på.
Ellers har jeg en alene-dag i dag, jeg skal lese store deler av dagen. Men jeg motiverer meg selv med at det både er en ny Gossip Girl episode og Rosenborgkamp som venter på meg i kveld.
Det er forresten ganske deprimerende å sitte inne å lese i det strålende vårværet som er ute, men jeg får vel bare være streng med meg selv. Håper alle får en fin søndag videre :)


3 kommentarer:

  1. så flink du er! selvdisiplin til de grader. men du, spiser du aldri godteri eller annet godt??
    kan du ikke ta noen bilder ute snart???
    liker bloggen din!
    hilsen anja

    SvarSlett
  2. Hehe, takk for de! Jo jeg spiser da gofteri;) Er veldig glad i sjokolade! Men prøver å holde meg til en dag i uka:) Men man må jo unne seg litt godt, og ikke minst belønne seg selv oppi all treningen.

    Jeg skal prøve å få lagt ut noen bilder utenfra også:)

    SvarSlett