lørdag 14. november 2009

HELG!






Endelig er det helg, og det må jeg være ærlig å si at er utrolig deilig! Helgen blir ganske kort for meg, i og med at vi jobber til rundt midnatt på fredagskveldene. Men i dag er det lørdag og jeg skal storkose meg resten av helgen! Nå skal jeg komme meg av gårde for å rekke flyet til Trondheim, hvor jeg skal ha en helt rolig helg med kjæresten min. Tror det blir mye god mat og ikke minst mye tid i sofaen foran TVen. Tar meg rett og slett treningsfri denne helgen, pleier jo å trene annenhver dag, men nå får det vente til mandag. Trenger å slappe av litt, har gått og vært litt halvsyk hele uka, og er det en ting jeg ikke har tid til så er det å bli syk! ;)

I går var hvertfall en bra kveld. Alltid like hyggelig ute på Hellerudsletta, med deltagerne og dommerne, og ikke minst publikum. Men jeg må si jeg ble overrasket da Gabrielle røk ut av konkurransen. Hun har et særpreg i stemmen, og ikke minst er hun en utrolig rå dame med bra personlighet. Men konkurransen begynner å bli tøff, så det er vanskelig å si hvem som ryker neste gang! Her er hvertfall noen bilder fra kvelden. Peter og jeg var sukkersøte, til en forandring;) Var en kommentar her på bloggen som sa at jeg hadde vært mye rocka i det siste, så det kunne være greit å prøve noe litt annerledes. Og det prøvde jeg jo her, med en sukkersøt Cecilie Melli kjole, sko fra Bianco og smykker fra Lorange Design. Valgte en litt enkel look med hår og sminke, siden kjolen var veeeldig søt i seg selv.

Ha en herlig lørdag alle sammen, i'm off to Trondheim, men kommer nok noen blogginnlegg i løpet av helgen:)

7 kommentarer:

  1. Kos deg i Trondheim. Kan du legge ut bilder av BÅDE deg og Vadim?

    SvarSlett
  2. Den kjolen var rå søt ;)
    Kos deg i Trondheim :D

    SvarSlett
  3. Ha det fint i Trondheim da :- D

    SvarSlett
  4. Heihei : -) du har SÅ mye fine klær og jeg elsker å se deg på Waschera ! super søt kjole du hadde på deg i går, men de knall rosa skoende ble ganske kontrast i forhold til kjolen ? hihi. Uansett. stå på! jeg elsker ALT du gjør og håper vi får se deg mye mer på tv etter x factor!

    Hjertelig hilsen Margrethe :)

    SvarSlett
  5. Nåååh, nydelige kjolen:-)

    SvarSlett