tirsdag 17. november 2009

Sniktitt på vårens herligheter



I går tok jeg en tur til Mulberry butikken i Oslo, for å sniktitte på den nye vårkolleksjonen deres. Mulberry har etter min mening de siste årene endret litt stil, samtidig som at de har klart å bevare sitt typiske varemerke. Og jeg elsket rett og slett den nye vårkolleksjonen som kommer i 2010. De første veskene og skoene kommer i januar/februar, mens vi må vente på resten av godbitene til i mars. Jeg plukket ut et par vesker som det står mellom, denne våren går jeg for litt mer farger. Den rosa leopardvesken helt øverst er i pels, og den ligger høyt på ønskelista mi! Men den jeg i utgangspunktet har bestemt meg for er den nederste skinnvesken i svakt rosa skinn. Den var helt rå!!! Jeg vurderer om jeg skal kjøpe den i sort, men de fleste veskene jeg har er i sort skinn, derfor hadde det vært gøy å kjøpe en veske med en litt annerledes farge. Den lille herligheten av en veske er dedikert til moteikonet, Alexa Chung. Og det gjør den jo ikke akkurat mindre attraktiv;)
Hvilken likte dere best?

5 kommentarer:

  1. Jeg digger stilen din! Du har inspirert meg til klær jeg har kjøpt selv.

    SvarSlett
  2. jeg likte den beige jeg også. ikke ta sort, denne var veldig fin :)

    SvarSlett
  3. Jeg likte den skinnvesken i svakt rosa best, den var drit fint! :)

    SvarSlett
  4. Den nederste var heeelt gorgeous!! fy flate! Den vil jeg ha :)

    SvarSlett
  5. Er redd for at jeg kanskje må låne ideen din og blogge om denne vesken! WOW så fin veske!

    SvarSlett