torsdag 12. november 2009

Klar for ny livesending


Det nærmer seg fredag, og det betyr jo ny livesending. Antrekket er som sagt klart, så nå gleder jeg meg bare til i morgen. Det er ikke det jeg har på meg på bildet over, som jeg skal gå i, det er den rosa lille Cecilie Melli-kjolen jeg blogget om tidligere denne uken:) Men i morgen er det igjen også klart for dramatikk når en ny X Factor-deltager skal sendes hjem. Jeg er en favoritt som jeg heier litt på, men det kan jo ikke vi som jobber på produksjonen si så mye om ;) Har dere en favoritt blant deltagerne, og evt hvem?

5 kommentarer:

  1. Jeg heier på Tommy og Pernille :)
    Og litt Chand!

    SvarSlett
  2. Som trønder heier jeg på Chand, han er jo helt RÅ!
    Men jeg tror jeg heier mest på Shackels :-D

    SvarSlett
  3. Trønderen Chand selvfølgelig :)

    SvarSlett
  4. Jeg må innrømme at jeg ikke har sett et eneste sekund av X-factor. Ops..

    SvarSlett
  5. Chand, helt klart ! :)

    SvarSlett